Acceder

¿Ha olvidado su contraseña?

Subtotal del carrito: € 0,00

Notes de Premsa Sitges Grup Independent

Sitges Grup Independent amb els joves de Sitges

Sitges,18 de maig de 2015

La joventut és un dels temes que preocupen a Sitges Grup Independent, i considera que necessita un projecte que els impliqui i els il·lusioni. Vinyet Lluís cap de llista de Sitges Grup Independent afirma que volem fer-nos sentir i fer sentir a la joventut sitgetana. És molt important que Sitges compti amb un ampli ventall d'activitats i oferta social i cultural destinada als joves, a més de potenciar l'oci nocturn de qualitat per evitar així que la joventut local hagi de marxar del municipi.

En aquest sentit, Sitges Grup Independent vol reconèixer el Consell Local de la Joventut, com a interlocutor vàlid a nivell juvenil, sempre garantint la seva autonomia. Un Consell que ha de servir per fomentar l'Espai Jove, un punt de trobada i informació pels joves, que ha de tenir més protagonisme al municipi.

Sitges Grup Independent aposta per crear una oferta d'activitats extraescolars de qualitat a nivell local i gestionar davant altres administracions la implantació de nou de les Escoles tallers al municipi, amb l'objectiu de motivar i ajudar als joves a preparar-se de cara al futur.

Segons Vinyet Lluís, és important ajudar als joves a trobar sortides laborals, a assessorar-los a la hora d'emprendre una iniciativa d'autoocupació i ajudar-los a l'hora de fer tràmits administratius.

Sitges Grup Independent també aposta per promoure una ludoteca per als infants de Sitges amb un servei d'acollida de nens de primària, on és fomenti la creativitat, el treball en grup, i donar suport educatiu als nens i nenes que ho necessiten.

Promoure la cultura, el civisme, l'esport i la salut entre els joves, amb una especial atenció en el tema d'hàbits alimentaris saludables, son altres aspectes que figuren a la llista de prioritats de Sitges Grup Independent

Sitges Grup Independent aposta per un Ajuntament transparent i al servei dels sitgetans

sitges grup independent

Sitges,12 de maig de 2015

L'Ajuntament de Sitges necessita una renovació i és necessari professionalitzar-lo per tal d'agilitzar els tràmits i serveis públics. Per aquest motiu Sitges Grup Independent vol potenciar i simplificar l'accès a l'oficina virtual per què la majoria de gestions municipals es puguin realitzar a través d'internet, durant les 24 hores del dia, sense necessitat d'acudir personalment a les oficines municipals. D'aquesta manera s'implementarien polítiques d'administració electrònica per tal que en els propers quatre anys, el 75 % dels expedients pugin iniciar-se i concloure a través de la e-administració potenciant l'ús de la firma electrònica.
Sitges Grup Independent promocionarà les eines 2.0. a tots els nivells de l'adminstració municipal per modernitzar i agilitzar els serveis que es presten als sitgetans, escoltant i contestant totes les queixes i suggeriments que facin arribar els ciutadans a l'Ajuntament.

D'altra banda Vinyet Lluis, cap de llista de Sitges Grup Independent ha destacat la importància d'un Ajuntament totalment transparent i ha manifestat que ens comprometem a complir els criteris de transparència, perquè tota la informació econòmica, financera, sobre els acords municipals i inversions entre d'altres estiguin a l'abast dels ciutadans a travès de la pàgina web.

Des de Sitges Grup Independent es creu necessari implantar polítiques de control intern de l'administració per millorar la gestió dels recursos de l'Ajuntament. En aquest sentit l'eina del Pressupost Municipal juga un paper molt important, i ha de ser un document que mostri les necessitats reals dels sitgetans. Un pressupost que s'ha d'el·laborar amb un procès participatiu perquè els ciutadans tinguin una major implicació.

Controlar i gestionar de forma eficient la despesa energètica municipal, limitar els sous dels regidors i del personal alliberat en base al que estableixen les recomanacions de la Federació de Municipis de Catalunya i potenciar un pla de formació i reciclatge dels treballadors municipals són alguns dels punts que permetran millorar la gestió de l'Ajuntament.

Podeu consultar el programa electoral de Sitges grup Independent a travès del següent enllaç: